Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Jessica - 22 augusti 2007 22:07

Min syster köpte stolen idag! Vilken toppen moster/gudmor Isabelle har. Det blev en i brunt och rosa. Den blir säkert kanon! Tack syster :)

Av Jessica - 22 augusti 2007 22:04

Ber er som läser min blogg på rutin att skriva en kommentar så jag vet vilka det är.

Mamma: Längst upp i högra hörnet på alla inlägg står det Kommentera. Du trycker där och då kommer det upp lite nya rutor där du kan skriva in ditt namn mm. Sen klickar du bara på "Skicka kommentar" så får jag den :)

Förrästen så saknar jag dig så ta och ring mig! Puss

Av Jessica - 22 augusti 2007 22:03

Av Jessica - 22 augusti 2007 22:02

Imorn på dagen beger vi oss nog hem till Bella m familj. Rickard ska renovera deras sovrum och riva tapeter så Bella och Justin behöver nog vårat sällskap :)



Av Jessica - 22 augusti 2007 21:55

Idag träffade vi Bella, Rickard och Justin i Sickla. Barnen kröp omkring och lekte med varandra, i bollhavet och i rutchkanan. Ja det va Bella som tog med barnen på en tur...va nog mest hon som ville leka men jag förstår henne, gjorde ju själv det sist jag va där :)

Barnen lekte och hade så kul att de tok slocknade båda 2 sen. Då passade vi på att fika och prata strunt.


Efter den trevlig dag begav vi oss hem för att laga middag och säga hej till pappa innan han åkte till jobbet. När han åkt tog vi en tripp ner till gården och lekte i sandlådan. Va vell mest jag som gjorde sandkakor´, fast Isabelle va riktigt duktig på att förstöra de :)

 Vi va ute ca 40 min sen tröttnade prinsessan och vi gick in igen. Isabelle tog sig en dusch och lekte sen lite innan hon somnade i min famn kl 20.


Just det Isabelle sov så underbart bra inatt! Hon somnade kl 22.00 och vaknade inte en enda gång förän kl 05:30. Då somnade hon snabbt om och vaknade sen kl 09:15! Hur underbart får det inte vara :) Hoppas det blir en bra natt inatt. Hon har dock redan vaknat 1 gång men det va nog pga allt ljud utanför fönstret.


 


Ovido - Quiz & Flashcards