Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Jessica - 4 augusti 2007 22:23

Jag och Isabelle åkte in till stan och shoppade lite med mormor. Sen åt vi lunch och shoppade lite mer. Blev kläder till Isabelle och mormor. Efter det åkte vi hem och fikade med morfar och gudmor Therese också. Blev även middag och fika igen. Isabelle sover som en stock nu. Är ganska skönt att göra saker under dagarna för hon somnar så djupt på kvällen sen.


Imorn ska ja åka till Sabinas mamma och hämta massa grejjer från Sabina som hon bla shoppat på Island till Isabelle. Efter det åker vi hem till mina föräldrar igen och grillar.


Björn jobbar sista natten imorn så vi har måndagen tillsammans efter att han har vaknat men sen börjar jag jobba på tisdag-torsdag och på fredag börjar han igen. Känns som om vi jobbar om vart annat hela Augusti. Sen så börjar ju jag jobba heltid från 3 september och då blir han hemma. Ska dock bli skönt att komma tillbaka helt men jag kommer sakna Isabelle en massa!

Av Jessica - 4 augusti 2007 22:21

Okej, det ser ut som om det blir den korta jackan i grått men jag tänkte först ge mig ut i HM butikerna och se om jag hittar en att testa. Gillar kappan också så kanske flörtar till mig den med av Björn.

Ovido - Quiz & Flashcards