Direktlänk till inlägg 28 juni 2007

Ensamheten tar över.

Av Jessica - 28 juni 2007 22:56

Känner mig ensam. Visst har jag min familj (x2), några få kompisar men vart har alla andra kompisar tagit vägen. Saknar er.

 Får vell skylla mig själv. Blir så när man skaffar barn. Jag har inte tid att ringa alla kompisar och snacka skit längre och antar att de inte vill ringa mig och höra mig prata om vilka blöjor som är bäst...typ...


Skulle vilja ta en kväll med alla mina "gamla försvunna" kompisar och återskapa något i form av det vi hade. Så om ni nu läser detta så kan vi inte göra det? Jag lovar att inte bara prata blöjor och Isabelles sovtider.


Jag är mamma nu och jag älskar det. Älskar verkligen Isabelle och skulle inte vilja ha detta ogjort. Skulle bara vilja ändra på att jag varit så sjukt dålig på att hålla kontakten med er. Vissa av er har jag på nått sätt hört av mig till ikväll.....


Kommer ihåg minnen som:

Gröna Lund 2002. Guldkortsgänget på go kart banan :)

Chokladpuddingkrig (daaamm I miss you)

Bastu i Sollentuna

Globen (BSB) sommaren 1999

15 personer sovandes i samma säng (+en snarkande gris i fotöljen)


Finns många fler jag skulle vilja skriva upp men risken finns att mina föräldrar läser detta.


Ne nu ska jag dränka min sorg tillsammans med en dusch, och låta sorgen rinna ner i avloppet, så jag kan somna lugnt.


Björn: Om du läser detta så bara så du vet! Jag älskar dig och Isabelle och skulle inte vilja ha nått ogjort med er (eller visst lite bråk vi haft innan skulle kunna raderas) Det jag menar är att jag älskar dig och vill verkligen gifta mig med dig nästa sommar. Isabelle är det bästa som har hänt oss och jag värderar er båda mest av allt.


 
 
Sabina

Sabina

29 juni 2007 00:05

Älsklings vännen, Kommer ALLTID finnas där för dig, oavsett var jag finns i världen.. Du finns i mitt hjärta konstant och mina tankar mer ggr än vad man kan räkna.. Vi har vart med om så mkt du och jag och vad som än händer finns jag HÄR, Du är min bästa vän i alla kategorier, finns ingen annan än dig i den..! Ta hand om dig, och maila mig och skriv av dig! Älskar dig, Massa kramar & pussar

http://binaswe.bloggagratis.se

 
Linet

Linet

2 juli 2007 12:27

Till och med jag kommer ihåg dina grönan- äventyr, hur liten man kände sig :P

http://linaelsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 19 oktober 2012 21:39

Då har man blivit ett år äldre och klokare :) Igår smög jag upp som vanligt innan resten av familjen vaknat. Men när jag ska klä på mig ytterkläderna hör jag flera tassande steg och min fina familj kommer ner för att gratta mig ...

Av Jessica - 9 september 2012 22:30

Madeleine har fått njuta av 10 veckors semester denna sommar men imorgon är det åter igen dags för dagis! Dagiset är helt nytt och imorgon är första dagen de öppnar och inskolningen börjar. Var där på föräldrarmöte förra veckan och det är så fint och...

Av Jessica - 27 augusti 2012 23:11

Då har man haft första dagen på jobbet efter semestern. Var faktiskt roligt att vara tillbaka och få börja jobba. Jobbar på världens bästa arbetsplats med massa utmaningar, bästa teamet och härliga gäster så hut kan man inte tycka det är roligt :) D...

Av Jessica - 25 augusti 2012 09:51

Igår kväll överraskade vi barnen med att gå på Gröna Lund. Det var så roligt för oss alla och som förälder uppskattade man det så mycket när man verkligen såg lyckan och glädjen i barnens ögon när vi åkte karusellerna. Ögonen lyste och det härliga bu...

Av Jessica - 23 augusti 2012 23:23

Då har min stora tjej börjat i skolan! Man undrar som sagt vart åren tar vägen!? I onsdags var första dagen och jag var väldigt nervös... Speciellt då jag förstått sen i våras att de flesta i klassen kom från samma dagis och va därför vänner sen tid...

Ovido - Quiz & Flashcards