Alla inlägg den 12 maj 2007

Av Jessica - 12 maj 2007 23:50

Hej *viskar*


Sitter här nu, mitt i natten i tystnaden, min dotter sover så gott i sin säng, SKÖNT! Hon har varit riktigt grining i några dagar, beror nog på magen hennes som är lite upp och ner just nu.


Ibland känner jag att livet har ändrats drastiskt, Det är lördagkväll och jag sitter hemma och funderar på ifall jag ska gå och lägga mig och få sova en snutt innan Isabelle vaknar och vill ha mat... Hallååå det är lördagkväll, jag är bara 21 år, ska jag inte vara ute och festa eller nått. Men Nej, jag trivs! Jag älskar att vara mamma, att få ta hand om nån, älska och må om nån. Detta är mitt liv, min älskade dotter och min underbara troligtvis man nästa sommar.  Livet är underbart, vem har sagt att man är för ung att skaffa barn när man är 21...? Jo visst finns det de som är för unga, men det finns även vi som inte är det. Det har Bella och jag bevisat! Vi är inte sämre mammor för att vi är unga, vi kan vara bättre mammor än andra, det är inte åldern som avgör.

Aja, bra eller dålig mamma, Jag, Bella och Sabina ska ha tjejutgång den 25 maj, längtar tok mycket! Älskar min familj men det ska bli skönt att få koppla bort gagga språket för en kväll och bara njuta av tjejsnack och gammla minnen. Detta blir den första utgången på över 1 år så det lär bli en kort en...och billig :) men man har ett ansvar, en familj att komma hem till och ta hand om så det blir nog inte en alltför lååång kväll, utan lagom :)


Nej nu kallar sängen på mig, måste få njuta av min fritid i sängen innan först min dotter "hoppar" över och sen min "man" kommer nerkrypandes imorgon bitti, ska försöka att ge dig lite plats älskling ;-)


God natt, sov sött, drömm om småkryp du mött :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards