Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Jessica - 20 maj 2007 21:45

Hej hej.


Igår på kvällen va vi hos mormor och morfar. När morfar skulle gå ut för att grilla så sa han hej då till Isabelle och hon svarade HEJ DÅ!!! Blev helt chockad. Tidigare har man knappt hört henne säga mamma och hej. Har liksom varit lite oklart men nu sa hon Hej Då!! Är så stolt över min prinsessa...eller jag var det då, sen begav vi oss hem efter mycket god middag. Isabelle somnade kl 2150 vilket vi tycker är en perfekt tid. Jag själv mådde inte så bra så jag gick och la mig strax efter. Hade dock svårt att somna och han inte somna innan Belle vaknade 23.30 och SKREK! Ja hon skrek helt hysteriskt i 45 minuter, inget jag gjorde hjälpte. Till sist somnade hon av utmattning. Men det va inte slut där inte 1 1/2 h senare var det dags igen. Tack och lov höll hon inte på lika länge då. Vet inte vad det va för sen på morgonen och idag under dagen har hon varit jätte go :)

Hon somnade nu kl 21.00 så vi får se hur denna natt blir, hoppas jag får lite mer sömn då jag inte känner mig helt kry.

 Det sjuka är iallafall att Isabelle brukar somna runt 22 tiden och sova till 9. Därimellan brukar hon vakna 2 ggr ca kl 5 och 7. I förrgår natt somnade hon redan kl 20.20 så jag trodde att den natten skulle bli helt kaos men icke det. Hon sov till kl 5 vaknade för en skvätt mat och somnade om till kl 9. Då fck jag sova gott iallafall.


Idag har vi träffat Sabina och gått lååångt. Va trevligt det, tråkigt nog kände jag mig lite borta men det beror nog på att jag är lite förkyld. Isabelle är också förkyld, näsan rinner och hon har en hemsk hosta.

På eftermiddagen somnade både jag och Isabelle och sov gott, jag va helt slut och sov 1 h, Belle 2 h.


Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog ta det lugnt på förmiddagen iallafall.


Ne det blir en tidig kväll ikväll. Får passa på at sova när man får.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards