Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Jessica - 30 maj 2007 23:11

Vilken dag.

Började med babysim kl 11.20 Va super mysigt idag för det var bara Isabelle och Justin som va där. Det gick jätte bra också, märktes att Belle hade saknat vattnet, missade ju förra gången då vi va sjuka. Hon och justin gjorde massor av dyk och skvätte vatten på varandra.

Efter simmet blev det en lugn lunch medans barnen sött vilade ut i sina vagnar. Sen träffade vi Sabina och det blev en fika innan vi gick till NK. Provade där en brudklänning och såg ut som en prinsessa! Vill gifta mig nu!! men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge. Sen blev det farväl till Sabina med tårar, kommer sakna henne/dig så mycket.

Mötte mamma sen utanför NK och vi gick och handlade present till min storasyster som fyller 30 nu i helgen. Tänker inte skriva vad för hon kanske läser min blogg.


Kom hem sent, kl 22.00 så Belle var helt tokigt trött, hon skrek i 25 minuter innan hon somnade. Får hoppas hon sover bra inatt.


Ne nu ska jag titta på greys anatomy innan jag går och lägger mig.


Sussi sött.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards