Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Jessica - 26 maj 2007 22:19

Äntligen har vi sålt våran emmaljunga vagn. Som ni som känner mig vet är jag inne på den 3:e nya vagnen. Sålde den ena här om veckan, en sittvagn liknande urban jungels 3-hjuling, fick 1500 kr för den men köpte den i spanien för 125 euro så där tjänade vi lite. Idag fick vi sålt våran emmaljunga duo kombi för 2000 kr mindre än vi köpte den så vi är helnöjda med det. Har haft flera intresserade men de har inte varit villiga att betala vårat pris men tack och lov fanns det lite förståndiga människor som gjorde det. Så nu kan vi njuta av våran härliga Bugaboo.


Igår va jag ute med Bella och Sabina. Vi va på Jimmys Steakhouse på Birger Jarls gatan. Tror det va gott... Är som sagt förkyld så jag känner inte vad maten smakar men det va nog gott, lite tråkigt bara att betala 225 kr för mat man inte känner smak av. Fast jag hade trevlig, drack en drink och 2 glas vin så det blev inte så mycket. Det blev en relatift tidig kväll, var hemma redan vid halv ett men det kändes lagom, är ju trots allt mamma nu :-)


Idag har vi varit hemma, tog en promenad nu på kvällen hela familjen vilket va riktigt mysigt. En varm sommarkväll men fåglar som kvittrar, kan det bli bättre. Isabelle tyckte också det va mysigt och somnade i vagnen.


Nu ska jag ta och börja försöka koka ihop ett CV. Ska söka ny tjänst på jobbet så jag kan komma upp en grad. Håll tummarna för att jag får den.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards