Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Jessica - 13 maj 2007 21:29

God kväll i ensamheten.


Nu sover Isabelle så gott i sin säng och drömmer små vackra drömmar.

Själv sitter jag vaken och tänker på min Björn. Han jobbar sista natten nu och är sen ledig i 4 dar, då är du min ska du veta.

Gick in och kröp ner under hans täcke idag när han sov och krama honom, man har inte så mycket tid för sånt numera utan får passa på när man kan. Han är så underbar, inte blev han sur över att jag väckte honom mitt i hans vila utan han uppskattade kramen jätte mycket. Jag saknar honom en massa och det gör Isabelle med.


Hade otroligt tråkigt på dan idag så jag terromessa Bella om att jag ville fika med henne, och vilken kompis jag har! Klart hon ställer upp och packar ihop familjen och kommer till min undsättning :)

Det är en vän det... annat me de som packar ihop allt de äger och har och flyr världen över i hundra år, och sen bestämmer sig för att fly bara så långt man kan och stanna där i ytterligare hundra år till.... Känner du dig träffad??


Ne imorn till på fredag ska jag ha det trevligt med min familj, det ska bli en vecka med god mat, babysim, kalas och tandläkare.... ja om det nu är roligt... vet faktiskt inte, tycker varken bu eller bä om tandläkare, bu kanske för att det kostar skjortan för en kontroll på 10 min men bä för att de kan åtgärda fel nu innan det kostar multum!


Filmade Isabelle när hon somnade i sin hoppgunga för 1 vecka sen. Kan inte älska henne nog när jag ser den filmen. Under henne allra sämsta dagar så räcker det med att sätta på den filmsnutten så kan jag stå ut med henne lite till. Om nån känner till nån kul tävling där man ska skicka in en rolig film så säg till. Hade vi haft american funniest home videos så skulle vi ha vunnit 100 000 dollar utan problem. Säg till om du vill se filmen, delar gärna med mig med glädje.


På fredag kommer Sabina hem igen :) Innan hon försvinner igen *bajskorv*. Hon stannar i nästan 2 v och då är hon min alla dagar förutom den 19 för då ska hon vara med Martin för att fira deras 1 års förlovningsdag....ser du inte honom tillräckligt redan??? mig har du varit förlovad med i snart 22 år och jag har inte ens fått en ring.... ;-)

Ne klart du ska få vara med honom den dan...men resten av tiden är du min :-)

Detta påminner mig om min egen förlovning...Vet inte om vi nånsin firat den dagen vi förlovade oss. Kommer ihåg den dan vi hade vårat 2års jubileum haha, va hemma hos Sussie och kollade på min älskade katt Maxi (då hennes kattunge innan vi köpte honom), Sussie frågade då när jag och Björn förlovade oss, den 28 dec 2002 svarar jag...tänker efter...just det, det är ju idag för 2 år sen...koll man hade. Ne vi får skärpa oss när vi gifter oss och åtminstonde komma ihåg våran bröllopsdag.


Ne nu kryper mina ögon ihop, nu blir det en dusch sen avkoppling framför tv'n innan jag kryper till kojs. Hoppas Isabelle sover gott inatt oxå, förra natten vakna hon inte förän kl 6 på morgonen och somnade så om och sov till 08.30 Det va underbart.


God natt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards