Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Jessica - 28 maj 2007 22:28

Nu har jag stängt ner omröstningen "Är man en sämre mamma för att man är ung?"

Totalt har 10 personer röstat, såhär blev resultatet:

Nej: 7

Ja: 1

Vet ej: 2


Skulle bra allt vilja veta vem ettan är av er som röstat, fast troligtvis så känner du inte mig för jag e en toppen morsa :-)


Se till att rösta på den nya omröstningen "Vilken årstid vill du helst gifta dig?"

Av Jessica - 28 maj 2007 22:19

Härligt väder det var igår på morsdag. Vi tillbringade dagen ute i Norrviken hos Björns syster med familj. Vi fikade och åt middag där. Dessutom klippte jag deras gräsmatta! Stadstjejen Jessica har därmed för första gången i sitt liv klippt en gräsmatta och det va skoj :-)

Utöver det hade vi trevligt, vi gav vårat gamla playstation 2 spel till pojkarna som blev super glada! Det blev lite slagsmål men inget blodbad så de ska nog kunna turas om att spela.


Idag har vi inte gjort något speciellt alls. Sov jätte länge idag. Isabelle och jag gick inte upp förän kl 10.30 Va ett bra tag sen hon sov så länge. Pappa Björn fick sova längre han eftersom han är tillbaka på jobbet nu. Skönt nog jobbar han bara i 4 dagar, sen är han ledig och börjar inte jobba förän den 15 juni. Vi tänkte ta en liten tripp upp till Dalarna då och hälsa på Farmor och Farfar. Ska bli trevligt, ska kolla in lite inför vårat kommande bröllop nästa år, ev så kommer vi gifta oss i Juni. *Längtar*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards