Alla inlägg den 31 maj 2007

Av Jessica - 31 maj 2007 22:33

Isabelle sover gott nu så jag har passat på att vika tvätt, diska, göra rent kattlådan och plocka lite. Känner mig jätte duktig eftersom vi annars varit lata idag. Vart pizza dessutom till middag så jag har varit dubbel lat. Ne nus ka jag lata mig lite till innan jag går och lägger mig :-)


Ps: Björn jobbar sista natten och är sen ledig 2 veckor JIPPI!! Älskar dig Björnen (+Belle). Ds.

Av Jessica - 31 maj 2007 22:31

Ja det kan inte bli bättre för Isabelle än med en morot eller ett smörgåsrån.

Mormor kom på den goda iden att ge Isabelle en morot nu när det kliar i de kommande tänderna och Belle älskar det! Testade även att ge henne klassiken smörgåsrån idag och det va lika kalas det.

Av Jessica - 31 maj 2007 17:46

Idag har vi visst inte gjort nånting känns det som.

Jag och Isabelle tog en promenad upp till sickla och handlade lite små grejjer. Sen gick vi hem och latade oss framför tv:n. Efter det vaknade pappa Björn som lekte med Isabelle lite medans jag tog bilen upp till Sickla för att handla lite.

Nu vilar Belle och Björn har åkt till jobbet. Lite skönt med egentid.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards