Alla inlägg under augusti 2007

Av Jessica - 22 augusti 2007 22:03

Av Jessica - 22 augusti 2007 22:02

Imorn på dagen beger vi oss nog hem till Bella m familj. Rickard ska renovera deras sovrum och riva tapeter så Bella och Justin behöver nog vårat sällskap :)



Av Jessica - 22 augusti 2007 21:55

Idag träffade vi Bella, Rickard och Justin i Sickla. Barnen kröp omkring och lekte med varandra, i bollhavet och i rutchkanan. Ja det va Bella som tog med barnen på en tur...va nog mest hon som ville leka men jag förstår henne, gjorde ju själv det sist jag va där :)

Barnen lekte och hade så kul att de tok slocknade båda 2 sen. Då passade vi på att fika och prata strunt.


Efter den trevlig dag begav vi oss hem för att laga middag och säga hej till pappa innan han åkte till jobbet. När han åkt tog vi en tripp ner till gården och lekte i sandlådan. Va vell mest jag som gjorde sandkakor´, fast Isabelle va riktigt duktig på att förstöra de :)

 Vi va ute ca 40 min sen tröttnade prinsessan och vi gick in igen. Isabelle tog sig en dusch och lekte sen lite innan hon somnade i min famn kl 20.


Just det Isabelle sov så underbart bra inatt! Hon somnade kl 22.00 och vaknade inte en enda gång förän kl 05:30. Då somnade hon snabbt om och vaknade sen kl 09:15! Hur underbart får det inte vara :) Hoppas det blir en bra natt inatt. Hon har dock redan vaknat 1 gång men det va nog pga allt ljud utanför fönstret.


 


Av Jessica - 21 augusti 2007 22:15

Idag åkte vi in till stan tillsammans med Bella och Justin. De skulle kolla på present till Rickard och jag skulle kolla på en "hänga på bordet" stol på babyland eftersom det skulle vara rea på den nu i veckan. Vi kommer dit och d får jag min nöt reda på att rean först börjar imorn. Det är bra om man läser all text på flygbladet man får hem.

Vi han med lite fika och så men inte mycket mer innan vi behövde bege oss hem. Märks att barnen nu tröttnar snabbare på att sitta i vagnara. Blir till att fika hemma hos varandra nu eller på ställen där de kan krypa omkring.

Av Jessica - 21 augusti 2007 22:13

Min stora inspirationskälla har gått och blivit assistant F&B manager! Jag är så glad för dig. Du är bäst!

Av Jessica - 21 augusti 2007 22:12

Nu är Isabelles första tand äntligen på gång! Kände en liten spets nu idag :) Kommer att bli lätt att komma ihåg vilken dag eftersom det är hennes 9 månaders dag idag också. Gud vart tar tiden ivägen?

Av Jessica - 20 augusti 2007 22:32

Jag tror hela tiden att det typ är juni eller nått.

 I Lördags när jag skulle beställa min föräldrarpenning så gjorde jag det för perioden 21 juni-20 juli när det skulle vara för 21 juli-20 augusti.

Nu skulle jag skriva ett mail till min chef och fråha om jag kunde börja senare på måndag den 27 juni....fel det ska vara den 27 augusti!


Konstigt, verkar som om jag inte vill att sommaren ska ta slut trots att jag faktiskt längtar efter den vackra hösten.

Ovido - Quiz & Flashcards